زندگی
نوشته شده توسط : رهــــــــــا

 

 
 
زندگي يعني چكيدن يك شبنم از برگ گلي كه تمناي آن را دارد




:: برچسب‌ها: زندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 21 / 6 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar06.jpg
mahnaz در تاریخ : 1389/8/19/3 - - گفته است :
salam azizam ....

/weblog/file/img/m.jpg
حسن در تاریخ : 1389/8/12/3 - - گفته است :
ســــــــــــــــــلام.... خوبی....

عزیزم وبلاگ زیبایی داری..

بی تو
بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

هر چه می خواهیم " آری " از همین امروز

از همین امروز ، مال ماست ، می دانی؟

گرچه من ، یک عمر همزاد عطش بودم

روح تو ، هم سایه دریاست می دانی؟

دوستت دارم!» همین !!! این راز پنهانی

از نگاه ساکتم پیداست ، می دانی؟

عشق من ! بی هیچ تردیدی بمان با من

عشق یک مفهوم بی « اما» ست ، می دانی؟


راستی بهم سر بزنی ها...

زودی بــــــــــــــــــــیا..

/weblog/file/img/m.jpg
sarsam_021 در تاریخ : 1389/8/2/0 - - گفته است :
salam azizam web bahali dari hamishe movaffagh bashi

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1389/7/30/5 - - گفته است :
سلام عشق من عالیه فقط زیادی عشقولانه اس

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1389/7/22/4 - - گفته است :
به به
سلااااام..
تبریکات فراوان...)))

/weblog/file/img/m.jpg
محمدعلي در تاریخ : 1389/7/22/4 - - گفته است :
خیلی وبلگ باحالی داری واقعا باجوراب رفتي تواستخر به هر حال به وبلاگم سري بزن باباي


/weblog/file/img/m.jpg
elahe در تاریخ : 1389/7/17/6 - - گفته است :
: )

/weblog/file/img/m.jpg
elahe در تاریخ : 1389/7/17/6 - - گفته است :
سلام بر رها خانم (مطهره خانم )
خوبی جیگر؟؟؟؟//
قربونم بری
شناختی که ؟
زینبم
وب سایتت خیلی خوشگه هاااااااااااااااا
بازم میام
زود آپ کن

/weblog/file/img/m.jpg
nazi در تاریخ : 1389/7/7/3 - - گفته است :
سلام عزیزم تبریک می گم به جمع ما خوشومدی خیلی وبلگ باحالی داری


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: